بیوگرافی، معرفی و دانلود کتاب های دارن شان 1

بیوگرافی، معرفی و دانلود کتاب های دارن شان

دارن اوشانسی یک نویسنده ایرلندی است که کتاب های بسیار زیادی را نیز نوشته است. او درایرلند به دنیا آمد و سپس به ایرلند به همراه خانواده مهاجرت نمود. از کتاب هایی که او نوشته می توانیم به جزیره گرگ ها و سایه مرگ و لرد لاس اشاره داشته باشیم که این موارد فقط چند مورد از کتاب های او هستند و در ادامه به بررسی بیشتر آثار دارن شان خواهیم پرداخت. در این مقاله نیز ما قصد داریم تا بیوگرافی، معرفی و دانلو آثار نویسنده دارن شان را بررسی کنیم و جزییاتش را به طور کامل مورد واکاوی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

بیوگرافی دارن شان

دارن شان در ژوئیه سال 1972 در انگلستان بدنیا آمد. سبک نوشتاری او بیشتر ترسناک و خیال پردازی است و همین امر باعث شده تا بیشتر افراد نسل جدید به سراغ خواندن کتاب های این نویسنده بروند. او در 6 سالگی به همراه خانواده اش به ایرلند مهاجرت نمود. البته باید خاطر نشان کنیم که دارن شان توانست در سه سالگی به مدرسه برود. بعد ازپایان دوران دانشگاه نیز او وارد یک شبکه تلویزیونی شد و در آنجا شروع به کار کرد. همین امر باعث شد تا او به کار نویسندگی برای کودکان نیز علاقه پیدا کند.

به همین ترتیب او به سراغ نوشتن کتابی با نام سیرک عجایب رفت. کمپانی های بسیاری از جمله کمپانی براداران وانر به او پیشنهاد کردند که از برخی کتاب هایش فیلم تهیه کنند. فقط در طول 5 سال او توانست 11 کتاب دیگر را علاوه بر کتاب های حال حاضری که در اختیار دارد به رشته تحریر در آورد. کتاب های او به بیش از چندین زبان نیز ترجمه شده اند و تا چندین میلیون دلار نیز فروش رفته اند. در نهایت دارن شان توانست اجازه فیلم سازی از کتاب هایش را به کمپانی یونیورسال استودیو واگذار کند.

این نویسنده حرفه ای ایرلندی، علاقه بسیار زیادی به کتاب در زمینه های مختلف دارد. در حوزه ورزش نیز تلاش های بسیاری کرده است. موسیقی نیز یکی دیگر از زمینه های علاقه مندی دارن شان است. این نویسنده توانسته با دیدن بسیاری از چیزها، رشته افکاری را برای خودش ترتیب دهد و همین رشته افکار را بر روی کاغذ پیاده سازی کند تا رمان هایش را به ترتیب بنویسد. درواقع خوی رمان نویسی به طور ژنتیکی در این نویسنده وجود داشته به طوری که در کمتری زمان چندین رمان نوشته، و به فروش خوبی نیز در رمان هایش دست پیدا کرده است. بیشتر رمان های شان ترسناک هستند و قوه ی خیال پردازی خواننده را نیز به خوبی به تصویر می کشند. سیرک عجایب یکی از مهمترین عناوین آثار این نویسنده به حساب می آید. در قسمت بعدی نیز به بررسی آثار این نویسنده خواهیم پرداخت، و خواهیم فهمید که هر کدام از آثار این نویسنده ایرلندی چه ویژگی هایی را به خودشان اختصاص می دهند. بررسی این ویژگی ها به شناخت بیشتر ما در باره این نویسنده کمک فراوانی خواهد کرد و توجه به این نکته نیز ضروری است و خالی از لطف نخواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب نویسنده دارن شان

آثار دارن شان تعداد زیادی هستند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

بیوگرافی، معرفی و دانلود کتاب های دارن شان 3

رمان لرد لاس

رمان لرد لاس یکی از مهمترین آثار دارن شان است. در معرفی این رمان، یک پسر که معمولی است و نسبت به پسران بد دوران خودش از امتیازات جامعه برخوردارنیست، سعی می کند 180 درجه نسبت به دیگران نیز تغییر داشته باشد و به همین مسیر آنقدر ادامه می دهد که دیگر زندگی اش از حالت عادی بودن فراتر می رود. جملات کتاب در ساده ترین حالت ممکن نیز نوشته شده اند و برای  خواننده نیز این کتاب درک ساده ای به همراه خواهد داشت و محیط داستانی جذابی نیز کتاب مربوطه به خودش اختصاص می دهد.

رمان فاجعه اسلاتر

این رمان در مورد یک فیلم است که در حال ساخت است و درون این فیلم می فهمیم که شخصیت های آن در واقعیت نیز حضوردارند. همین امر می تواند عنصر ترس کتاب را نسبت به سایر ویژگی ها در کتاب گفته شده بیشتر نماید.  درواقع در اینجا ما بایک سناریوی ترسناک و البته کمی کمدی سروکار داریم. همچنین باید در نظر بگیرید که این کتاب از همه جهت حس هیجان را در شما بیشتر خواهد نمود.

رمان بک

رمان بک نیز در مورد هیولاهای شیطانی است که به یک قبلیه حمله می کنند. دیگر مثل قبل قبیله مربوطه آرامش لازم را نخواهد داشت. همچنین در این قبیله گروهی از افراد جنگجو هستند که می خواهند قبیله را از شر تمامی این شیاطین نجات دهند. مردم نیز با هم متحد می شوند و می خواهند به هدف خود که نابودی شیاطین است برسند ولی اتفاقات بسیار عیجب و غریبی در طول داستان رخ خواهد داد.

رمان دد منش

این رمان نیز جز رمان های بسیار معروف دارن شان به حساب می آید. در واقع این کتاب با اسلاتر نیز در ارتباط است و یک  جور دنباله برای آن اثر به حساب می آید ولی کمی داستان متفاوتی دارد. در عین حال پیدا کردن یک گنج در این کتاب بسیار اهمیت دارد و موارد عاشقانه را نیز می توانیم در این  کتاب شاهد باشیم. با خواندن این کتاب شما از یک فضای کاملا عادی وارد یک فضای غیر عادی در طول داستان خواهید شد، همین امر جذابیت این کتاب را برای شما بیشتر خواهد کرد و توجه به آن نیز ضروری است و خالی از لطف نخواهد بود.

رمان رستاخیز شیطان

یکی دیگر از بهترین رمان های دارن شان رستاخیز شیطان است. شخصیت های این کتاب به گونه ای چیده شده اند که انگار برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند، به طوری که هدف اصلی در این کتاب کشتن شیطان است. شیطانی که زندگی را برای شخصیت های داستان از جهنم نیز بدتر کرده است.  با عناصر جادویی و غیر جادویی و سایر موارد نیز به بهترین شکل در کتاب مربوطه روبرو خواهیم شد. جنبه اصلی این کتاب نیز بیشتر هیجانی است و به همین ترتیب فروش خوبی را نیز تجربه کرده است.

رمان سایه مرگ

رمان سایه مرگ در مورد برگشت به زندگی است. یعنی از مرگ نجات پیدا کنیم و به زندگی که می خواهیم برگردیم.  شخصیت هایی که در این کتاب هستند به مراتب بر جذابیت داستانی کتاب نیز می افزایند. هیولا و ارتباط آن با انسان به خوبی در طول داستان مورد بررسی قرار گرفته است. فریاد آه و ناله  وناراحتی افراد در طول داستان نیز جز موارد مهم کتاب در نظر گرفته می شود چون می تواند به افراد هیجانی که می خواهند را ارائه دهد.

کتاب جزیره گرگها

رمان جزیره گرگ ها نیز جز کتاب های بسیار معروف دارن شان طبقه بندی می شود. در این کتاب ما با گرگ نما ها و البته انسان های گرگینه روبرو می شویم.  ایجاد تغییرات ژنتیکی در نسل آنها یکی از مواردی است که این کتاب قصد دارد در موردشان صحبت کند. در طول داستان نیز می توانیم شاهد یک هرج و مرج بزرگ باشیم. این هرج و مرج بر شخصیت های داستان نیز تاثیرات مثبت و منفی خواهد داشت. در عین حال شخصیت پردازی نویسنده بر جذابیت کلی داستان نیز بسیار افزوده است.

رمان ندای مرموز

یکی دیگر از رمان های مهم دارن شان، ندای مرموز نام دارد. این رمان در خصوص یک عنصر که در حال حرکت است و شخصیت هایی که قرار است آن را به مقصد برسانند. در واقع بعد از رسیدن به مقصد نیز ما می توانیم شاهد رخدادهای بسیار زیادی نیز باشیم. رخدادهای ادبی به خوبی در این کتاب خودشان را نشان می دهند و این مورد نشان از کارکرد نویسنده بر روی داستان می باشد.

رمان دلاوران جهنم

دلاوران جهنم جز رمان های ترسناک دارن شان به حساب می آید. این ترس یک نوع معیار ادبی است و ما می توانیم در طول داستان این کتاب به خوبی آن را مشاهده نماییم.

ارتباط شیاطین با آن و جزییات دیگر جز مواردی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار می گیرند.

رمان دزد شیطانی

رمان دزد شیطانی به عنوان یکی رمان هایی در نظر گرفته می شود که انسان را از مرز دیوانگی نیز فراتر می برد. ایجاد ارتباطات بین موجودات مختلف باعث می شود تا دیگر ما جنبه واقعی زندگی را در این کتاب شاهد نباشیم. جهان در این کتاب ترسناک تر از چیزی است که ما فکرش را می کنیم. همچنین باید در نظر بگیرید که نویسنده کتاب جوری شخصیت ها را کنارهم قرار داده تا  خواننده بتواند به خوبی با داستان ارتباط برقرار کند.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی بیوگرافی، معرفی و دانلود آثار نویسنده دارن شان اشاره کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این نویسنده، بیشتر کتاب هایش دارای تم ترسناک هستند. اگر شما به داستان های ترسناک مثل خون آشام و گرگینه و سایر موارد علاقه دارید می توانید به سراغ آثار این هنرمند ایرلندی بروید. برای دانلود آثار این نویسنده نیز می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و در این صورت به کلیه آثار این نویسنده دسترسی کامل پیدا خواهید کرد.

لینک کوتاه :

مقالات مشابه با آنچه مطالعه کردید

همراه ما در کانال تلگرام رمان بوک شوید!
هوادار ما در اینستاگرام رمان بوک باشید!

نظر شما درباره این مطلب

لطفا پس از مطالعه کامل محتوا نظر خود را برای دیگر کاربران بنویسید.
از ارسال نظر به زبان انگلیسی یا نوشتن فینگلیش پرهیز کنید.
تمام نظرات توسط تیم مدیریت رمان بوک بررسی شده و پاسخ داده می‌شوند.
0 0 رای ها
لطفا امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: نمیشه متن رو انتخاب کنی
کانال تلگرام رمان بوک پیج اینستاگرام رمان بوک